Finns det några bra svar på dåliga frågor?!

Har jobbat hela långa dagen, är jätte trött. varför går jag då inte och lägger mig för ? jag antar att det inte finns något vettigt svar på den frågan, det finns det sällan på mina frågor.


- Imorgon kväll åker Emma och Elsa till alperna för att åka skidor, och jag är bara lite avensjuk, bara lite..
- Min fina Pauline kommer hem ifrån 3 veckors semester i Thailand, och 3 veckor är väldigt länge, hon kommer inte synas i mörkret här hemma.
- Imon ska jag och Sofie även gå en liten stadsrunda för att kika om jag hittar något vettigt att ha på mig på nyårsafton? men det ska nog gå bra, om jag inte halkar ihjäl mig förrstås, nu har nämligen vårat snöslask fryst om på nytt, och gatorna är som is.









Ja visst längtar man tillbaka ibland.


Kommentarer
Postat av: Adine

Svar: Tack Maja, du verkar inte vara så dålig du heller! ;D

2009-12-29 @ 23:48:29
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Postat av: Lisanne

Kollade lite i din blogg och såg dessa bilder, har varit på exakt samma strand! Tyckte det var lite kul ^^ Jättefina bilder förresten!

2010-01-16 @ 21:51:23
Postat av: maja

haha oj vad trevligt, ja jag älskar den stranden :)

vad roligt att du tyckte de, det finns fler bilder om man går längre back i arkivet november, om du vill se, :)kram

2010-01-16 @ 21:59:40
URL: http://majyaa.blogg.se/

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback