Inte riktigt som man hade tänkt sej..

Dagen i Kalmar har ju varit lite ja "inte riktigt som man tänkt sej" kan man väl säga. Jag har nästan inhandlat alla julklappar, vilket var bra, eftersom jag inte kommer ha så mycket tid över till annat än jobba och plugga ju närmre julen vi kommer.
    Jag hade släppat med mej min kamera till Kalmar, bara för att ta lite kort, men min kamera hade andra planer för sej, den dog bara. Perfekt! 
    Jag hittade heller inga snygga kläder att ha på mej på julafton, men jag hittade istället en super häftig mössa! Jag vet inte om den var riktigt jag, men det blev ett inköp, och jag var trots allt väldigt glad över att jag hade köpt mössan, men sedan lyckades jag tappa påsen med min häftiga mössa! Hur lyckas man!? 
    Och bussen hem var en totall katastroff, tåget var fullt, så det blev en varm/ full buss med skrikande ungar i istället! haha ja..



  

Närmre mössan kommer jag nog inte! haha


Kommentarer
Postat av: Elsa

Det var mysigt iaf, trots alla konstigheter. ;)

2009-11-26 @ 21:10:17
URL: http://elsasbilder.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Ni är så himla söta!



Åh, tack så hemskt mycket för båda komplimangerna! Kram på dig, fina du :)

2009-11-27 @ 16:01:40
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Adam

Hejsan Hoppsan! :D

Tack för den fina kommenteran :)

Jag tycker den blev mest speciell faktiskt!

Fin blogg du har och vad klara och fina dina bilder blir! Ser att du bor i Oskarshamn eller brukar vara här? :) Vad fotar du med för kamera ville jag fråga med, jag är grymt nyfiken!

2009-12-05 @ 18:47:06
URL: http://adampetrini.blogg.se/

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback