Vi är allt bra vi!

Klockan är kvart i 10, och fy vad skönt det är med att vara klar med allt skrivande, eller klar och klar är jag inte riktigt, men resten hinner jag imorgon!
Fick sluta lite extra tidigt idag, så passade på att åka in till jobbet, för att hämta mitt sommar schema. Till en liten besvikelse så jobbar jag bara 3 veckor, förra året jobbade jag mer än 7 veckor, så 3 veckor känns lite lite, på cyklen hem med funderingar på vad jag ska hitta på i sommar med så mycket fritid, så börjar det helt och hållet hagla, kanonens! 20 minuter senare var jag hemma och såg ut som en dräkt katt, haha! kall och sur sätter jag mig vid datan, och möts nog av den bästa förfrågan den här veckan, som gör mig så pepp på livet att jag till och med orkar ta fram mina böcker och skriva klart mina uppsatser!
Med allt det negativa kommer alltid något possitivt, ja så måste det vara!



Imorgon är det Elevafton klockan 18.30 i aulan på Oscarsgymnasiet, och det kommer bli kanonens!
Nu blir det sängen, god natt! ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du kan ju alltid spendera lite tid på Öland (A)

2010-04-22 @ 07:07:55
URL: http://kanskeenbulle.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad för trevlig förfrågan? tell me!!! :)

2010-04-22 @ 14:39:07
URL: http://ensofie.blogg.se/

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback