Forget sounds good!



Sofie och jag har slagit våra korkade huven ihop,(korkadet står väl för mitt huvud kanske..) och kommit fram till en vettig klädsel för morgon dagen/kvällen/natten, kommer bli AWESOME! 
Sista dagen i skolan på antal dagar, och på söndag drar jag, emot malmö, och på Måndag morgon lämnar jag landet!
Kom på något ännu bättre idag, att jag är sprudande glad, vilket var ett tag sen, problemen ligger på hyllan och Maja är back on track! :)

Majas stora, ensama kalla säng väntar på henne, så godnatt!

Kommentarer
Postat av: matilda

jag hade kunnat lägga mig i den och mysa men det uppskattas ju aldrig... :P

2010-10-30 @ 01:13:21
Postat av: Sara

Finste Maja! Ha det bäst i solen nu!

2010-10-30 @ 13:48:23
URL: http://hallopi.blogg.se/

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback