I feel a little bit tired.

SÅ mycket prat-språk-intryck-saker som händer hela tiden. Känner mig väldigt trött. Resan gick mycket bättre än väntat. Och dagen har varit väldigt fullt upp. Medans ena stunden man tänker att "detta är underbart" till den andra stunden man tänker "vad gör jag nu?.. jag dör!". Ifrån ha lekt en hel djungel av karaktärer som Dinosaure/Kanin/groda/rymdgubbe/prins {och inte tala om hur svårt det är att vara "de 7 dvärgarna på samma gång" } med Vanessa, som är ganska lätt road och har ett retsamt humör, medans hennes äldre bror som inte är lika lätt road, Efter vissa av dagens händelser han verkade verkligen ogilla mig..
Men med större eftertanke var det kanske lilla jag som överreagerade.. Känns konstigt att säga efter 1 dag att det ska bli skönt när de börjar skolan nästa vecka, haha. Då har jag bara lill-killen för mig själv hela förmiddagen. Nåväl dags att sova, har en tuff-dag framför mig.  


Kommentarer
Postat av: Ulrika

haha nej, ibland är barnen för söta. du får vara beredd att det kan ta ett tag för dem att vänja sig vid dig. att de vissa dagar är änglar och andra dagar som komna från helvetet hehe. och att jag efter två månader i min familj ibland fortfarande tänker: vafan, hur löser jag den här situationen? man kan bara göra sitt bästa!



ditt rum ser ju riktigt bra ut! hur långt är det till centrala London från Guildford? jag är riktigt sugen på att dra London sedan när jag varit hemma ett tag



lycka till med allt, kram!

2011-09-01 @ 06:59:05
URL: http://ulrikanoren.blogg.se/
Postat av: Ida

Snyggt och fräsht rum! /kusinen

2011-09-01 @ 09:06:11

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback