Som i min egna lilla värld!

Idag har jag varit så duktig att jag har gått hem ifrån skolan. Med lurar i öronen och en bok i handen, så håller jag mitt intresse för rastlöshet ganska långt ner på listan.

Idag fick jag även mitt första blev av Au pair förmedlingen om ett förslag på en familj som jag senare i höst kommer kanske jobba hos, men de vill att jag skulle börja den 1 Augusti, vilket kan bli lite kneppigt, efter som jag ska på min kusins bröllop den 6 Augusti. Men jag får se, förhoppningsvis kommer det fler familjer.

Nee nu ska jag nog ta mig och sola fram lite fräknar på näsan, och göra en massa måsten, så jag sedan kan strycka ifrån min "To-Do-lista". Ha det!



Ni kan ju gissa vem som glatt ger mig sällskap när jag sätter mig ute i solen :)

Kommentarer
Postat av: Moa :)

guud vilka härliga bilder majsan! :) du är så duktig :)

2011-03-30 @ 17:54:06
Postat av: Sara

Fina bilder Majii & kul med au pair jobbet! SES SNART! <3

2011-03-30 @ 22:07:11
URL: http://sara2.blogg.se/

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback