It's so fluffy.

Dagen har varit förträffligt fin, förutom att Vanessa vaknade på fel sida, men som tur var gick över ganska fort då hon fick sova en stund till. Så har både Henry och Vanessa suttit och målat så lugnt och fint. Jag som slapp vara deras dragkämpe om vems leksak jag skulle vara för tillfället, och istället kunde sitta med dem i knät och måla fjärillar och alla fina söta blommor som Vanessa ville färglägga. När nästan hela pappret var fult med rosa-lila fjärillar-blommor, började min hjärna gå på högvarv vad jag näst skulle måla för söta saker som Vanessa skulle gilla att färglägga så utbrister hon med hårdare röst: I want to paint a red dragon!
För er som har sett "dumma mig" när den lilla tjejen utbrister : It's so fluffy! kanske förstår varför jag lyffter lite extra på smile groparna när barnen gör något oväntat!
För övrigt var sommarhettan tillbaka i staden, och jag har stossat omkring i Guildford i bara kjol och en milkshake i handen hela eftermiddagen, och även fotografierat min första telefonhytt, tänka sig att de är så vanligt i England, då det knappast finns några kvar i hela Sverige.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

okej, 40 minuter är ju inte alls farligt!



ja, som läget ser ut nu har jag faktiskt ingen aning om när jag kommer hem. planen var i april någon gång men nu när jag flyttat ut ut min hostfamily (vill inte ha en en ny...) så ska jag söka jobb och eget boende istället. men tills efter nyår i alla fall!

2011-09-03 @ 02:21:58
URL: http://ulrikanoren.blogg.se/
Postat av: Helena

haha söt unge

2011-09-03 @ 08:25:58
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: JULIA

Du verkar ha det bra fina Maja! ;-) Saknar dig lite... Hihi =) Ha det bra, KRAM

2011-09-03 @ 10:36:29
URL: http://juliaebba.blogg.se/

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback