Nu hänger ni där, alla dom fina..

... som är hemma eller någon annan stans i världen på en väg i mitt rum i England, och självklart fick ni heders priset att hänga på den bästa väggen, ovanför min säng. Så nu innan jag stänger mina ögon för kvällen, tar jag en titt på er mina kära.
Annars har min lediga dag varit ganska trisst och grå, regnet har ramlat ner ifrån himlen och jag har underhållit mig själv med att göra ny bloggdesign, med mina raggsockor på {det är nämligen väldigt kallt nere i mitt rum..}

Kommentarer
Postat av: william

smyggt;D



Vad tycker du om mina Modellbilder som jag har tagit:D?

2011-09-05 @ 19:35:30
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Sara

Vackert!! <3

2011-09-12 @ 13:50:26
URL: http://sara2.blogg.se/
Postat av: Louise

Hade varit roligt och intressant att läsa din blogg, om du inte hade varit så sjukt dålig på att använda det svenska språket! Massa felstavningar och konstiga formuleringar och meningsbyggnader. Bättra dig, så är jag säker på att du får mer läsare.

2011-09-19 @ 07:27:22

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback