2 000 paket senare blev det ..

.. den 23 december. Jag jobbade klart mina sista timmar & for hem, välkomnades av varm glögg och mammas mat {hurrey}. Jag arbetade mig även igenom högen av mina egna klappar med en trött tumme och slitna fingrar. MEN nu tänker jag inte slå in en enda liten julklapp försen nästa år. Alla klappar jag får slå in härdan efter på jobbet får bli kallade presenter {vilket förhoppningsviss inte blir lika många}. Så nu ligger de under grannen och jag är nöjd. 
Mamma kom med upplyssningen att ingen söt människa {jag} hade varit hemma och bakar julgodis iår. Så vi fick slänga ihop lite RockyRoads.. Återstår och ser om det smakar bra eller inte imorgon, förhoppningsviss bra om jag slipper rusin och frukt i min del jag tänker äta. 
Det blåser snöstorm utanför mitt fönster. Jag tror knappt mina ögon om att jag kommer uppleva en vit jul iår {vem vet, det kanske kommer regn inatt.. }
Grannarna kom förbi och vi beslutade oss för ett bad. Så på med mössa och snabbt hoppade vi i vattnet. Nu är jag renare än någonsin.
Nu återstår det bara att önska er en God jul! För det ska jag ha! 

Kommentarer
Postat av: maja.

men åh, tack!

Vilka mysiga bilder!

2012-12-26 @ 22:21:06
URL: http://maajis.blogg.se
Postat av: Ellen (alatariel)

Ser jätte mysigt ut! Härliga bilder!

2013-01-02 @ 18:19:34
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback