jag gillar att vara svensk.

Lördags morgon tog Johannes & jag tåget in till London, jag mötte upp Linnéa och Karin, medans Johannes åkte på sin nya longboard runt Hyde park. Jag tog mig också en sväng på den, kände mig väldigt cool {vilket jag också var!} Vi gick sedan och köpte glass och tittade på massa folk som befann sig på en enda stor gräsyta.
Efter ha tryckt i oss massa godsaker, bestämmde vi tjejer att lite shopping på ny öppnade monki var behövligt, men vi råkade hamna på fel gata och helt fel affär, för vi kom inte ut med någon påse kläder där inte..
Slutligen kom vi till destenationen vi alla skulle till, IKEA! Helt flux-krux kändes det som man var hemma i Sverige igen. De svenska köttbullarna smakade bättre än aldrig förr. Vi inhandlade packet knäckebröd, snaps, damsugare, cocos-bollar och bästa av allt, den super söta IKEA-påsen-mini. En grymt bra dag och en grymt bra helg. Jag gillar att vara svensk.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

En helt underbar lördag var det! Lär vi göra om snart :)

2012-02-27 @ 23:39:58
URL: http://kastemyr.blogg.se/
Postat av: Karin Lundin

Hej!



Jag pluggade media på gymnasiet sen jobbade på tidningen jag hade min praktik på i ett år innan jag sökta till gamleby, Sökte även Viebäck då jag trodde jag inte var tillräckligt bra för Gamleby. Eftersom jag visste att det var en kommersiell inriktning så bestämde jag mig för att jag skulle satsa på mode och började fota vänner och bekanta för att ha några modebilder att skicka in, hade tidigare nästan enbart fotat konserter och pressbilder:P tror det är bra att veta innan man söker vad man vill hålla på med så du inte skickar för blandade bilder:) om du undrar något annat är det bara fråga!

Kram

2012-02-28 @ 11:14:28
URL: http://kajjan.blogg.se/
Postat av: mary

ååh B&J :D och grönt gräs :D Fina bilder :) kram

2012-02-28 @ 15:50:20
URL: http://maryphoto.blogg.se/
Postat av: josefine

Hej! Kom in på din blogg av en slump och förstår att du bor i guildford! Jag bodde där förra året och jobbade på en pub på stoke road. Jätte kul att se dina bilder, får mig att längta tillbaka! vart i guildford bor du? jag har släktingar uppe i merrow och själv bodde jag på daphdune road :)

2012-02-28 @ 15:53:15
Postat av: Maja

Hej Josefin!

oj verkar vara ganska många svenskar nu som bor/bott här i Guildford. Tyckte först inte det var många alls haha, jag tror jag kanske varit på den puben(?) Jag bor på Artillery Road, ca: 5 minuter ifrån stads kärnan :) Har dock inte en aning på vart daphdune road ligger. Hur bodde du? delade boende med någon mer antar jag?

2012-02-28 @ 23:04:47
URL: http://majyaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Visst är det Battersea powerstation på sista bilden? sjukt snygg bild, jag tycker att den för det mesta ser så grå och trist ut! =D

2012-03-03 @ 08:53:03
URL: http://barsine.blogg.se/

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback