Whispers In the dark.

En seg natt med för mycket tankar, för mycket musik {hur man kan få för mycket av det?}  men aldelles för lite sömn. Skisslektionen gick ingen vidare, då varenda teckning verkar ha sin placering i sopptunnan. Men dagen fick sin höjning då jag tackade ja åt rummet jag var och kikade på idag. Förhopningsviss kan jag flytta in så fort de bytt tapeter {yey..!
Förutom för att sett på rika fruar i Hollywood, har jag plockat ut lite mys-bilder ifrån England.
Vad jag saknar det ibland.. inte alltid, bara ibland.. 
 
 
1. Hade en fotografiering med Josefin, i Eton collage privata park. Det gick ypperligt fint.
2. Jonna, Karin och jag shoppade loss i Brick Lane, hittade denna coola vägg. 
3. Mina bästa skor, som sullorna ramlade av efter antal nätter ute, de fick inte hänga med hem. {R.I.P}
4. Karin och jag vandrade 2,5 {?} mil till Godalming och filosoferade om norr-män i vikinga hattar.  
5. Jag sprang igenom en hage och var livrädd för de söta {stora & HÅRIGA} korna.
6. Vi hade en "naken" fotografiering bland de engelska fälten. 
7. Jag busade med mysigaste killen i parken {I miss you ♥}!
8. Vi hade en helhektiskt helg med middagar och vin mitt på ljusa dagen.
9. Åka buss till Waterloo-station och få rulla över themsen gjorde vi några fina gånger. 

Kommentarer
Postat av: Karin

saknar också ibland alltsåå <3

Svar: åhhhhhh jag vill ses snart, jag har lite höstlov v.44 har du? :)
Maja

2012-09-26 @ 23:00:06
Postat av: Becka [fotoblogg]

Helt fantastiska bilder!

2012-09-28 @ 18:12:13
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: yasmine modell mamma och fru

allt bra?
kram

2012-09-28 @ 18:36:32
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback