burning room.

 
De sista dagarna i Lindvallen åkte mina resekamrater hem, och jag fick åka runt ensam i fjället. Det blev lite ensamt och tråkigt så jag tog transport sträckan bort emot högfjället för att se när sofie lärde de små knattarna att åka skidor. Det var en lång sträcka vill jag lova för mig med bräda, men jag hade inte bråttom så jag gled runt där i ingenstans lite melankoliskt, stannade då och då för ett litet foto mellan de snö prydda granarna. 
Slutligen kom jag fram till högfjället där solen var påväg ner. Jag blev glatt lycklig över att ha sådan tur med solnedgången. 

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Underbara underbara bilder!! Hur tar du föresten kameran med dig i backen? Och måste säga att det är så kul att se ställen som man känner igen! :)
Sv: Ja jag ser verkligen fram emot det. Ahaa, okej. :) Vi besöker alla ställen under sportlovs veckan. Och jag måste säga att jag också gillar Trysil nästan mest. Älskar den väldigt långa backen och sen det där ena kafet som hade så god choklad/kakao! :)

2013-01-10 @ 19:28:23
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: millman

vackert!!!!

Svar: tack :')
Maja

2013-01-13 @ 00:59:58

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback