Hej Stockholm.

 
Vi for till Stockholm, jag och mina mysiga klasskamrater. Inte för att jag egentlignen han spendera någon tid med dom, mer än i bilfärden ditt och tillbaka igen. Det jag gjorde var att hälsa på Sanna som precis har börjat studera på Konstfack. 
Så på fredagen då sanna befann sig i skolan, passade jag på att ta en rejäl promenad på söder(?). 
 
 
Det var perfekt väder med sol och allt. Fixade en guidad tur genom deverse gator tills jag kom ner till vattnet. 
 
 
Efter lunch tid mötte jag upp Sanna som slutat skolan och vi besökte diverse måsten på butikfronten, som ni känner igen så klart UrbanOutfitters (min favorit affär genom alla kategorier). 
 
När kvällen närmade sig, tog vi tunnelbanan hem till Sannas super fina lägenhet, tände ljus och drack varm choklad snackade oss hesa om design snubbar och konstiga saker. Vi måste ha somnat någonstans där imellan, för jag vaknade sedan på en luftmadrass och att det var lördag. 
 
 
Lördagar innebär lyxfrukost och plannering av secondhand shopping. 

Nu sitter jag här tillbaka i Jönköping med söndagkväll och glädjer mig åt tanken att jag inom kort kommer få vara tillbaka i Stockholm snart igen och då inte bara över en helg utan nästan hela November. 

Kommentarer
Postat av: Anna Holm

Åhh, vackra bilder!!

2013-10-06 @ 23:56:01
URL: http://annamarialouiseholm.blogg.se/
Postat av: sophie

myyyyyyyyyys!!! Bild #4 e samma broar som i min VB!

2013-10-07 @ 22:04:38
URL: http://hejbruno.blogg.se
Postat av: Ellen (alatariel)

Loooovely bilder! ^^

2013-10-14 @ 22:51:11
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback