2 år tillbaka i tiden.

Jag har haft så mycket att göra att tanken till att öppna datorn har varit svårt, men nu när alla andra sover och mina väner har åkt tillbaka till Sverige så fanns det en liten lucka över till ett inlägg. 
Så vi börjar ifrån dag ett:
Karin och jag väcktes av nyfikna och exalterade röster utanför dörren och vips sådär 7 på morgonen hade vi 4 barn i sängen. Dom första timmarna gick i rusande fart. Vanessa ville kolla i fotoalbumet jag gav dem innan jag åkte, samt att Nick ville diskutera om sina favorit scener ifrån Shaun the Shep. Det var så konstigt att den lilla killen jag lämnade numera pratar helt perfekt brittisk engelska. 
Sedan visade barnen gladeligen sitt nya rum, det nya huset samt den fina trädgården.
Vanessa är och kommer nog alltid vara en linslus. 
Jag blev precenterad för den nya familjemedlemen, som är helt galet söt trotts att hon har mat runt hela munnen. 
Det kom vänner på besök till familjen. Så Karin och jag begav oss ut på en promenad i området. 
Hittade oss sakta men säkert till Guildfords centrum, där vi mer kände oss hemma. 
Det blev såklart vin och middag i parken. 
Dagen avslutades med en nostalgiskt promenad förbi huset där jag brukade bo i .. 
Dagen därpå kom Linnéa. Våran trio var äntligen samlad i Guildford, ja så mycket bättre än så blir det inte. 
På skärtorsdagen blev det ett besök hos Linnéas hostfamily. Kameran blev bortglömd i väskan, men vi hade en mycket bra dag med en herrans god grillbuffé, samt massa lek och gos med "hennes" barn.

Helgen fortsattes med massa gott snack, skratt, dans och galenskaper. Men då fick inte kameran vara med, kanske tur det! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad härligt!

2014-04-28 @ 20:45:23
URL: http://annamarialouiseholm.blogg.se/
Postat av: Carl

Shit va nice du verkar haft första veckan! Men du, vin och middag i parken? Hur var vinet?

Svar: din fuling. haha
Maja

2014-04-29 @ 15:16:28
URL: http://calleboll.tumblr.com

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback