En lång lördag.


Idag har varit en sån där otroligt bra Lördag. Att vakna av solen som strålar in genom fönstret, känna sig utvilad och klockan är bara 7:30 (!!!).. detta händer inte ofta men idag tog jag faktiskt på mig jogging dojjorna innan frukost och gick ut och sprang! Morgonen fortsatte i rask takt vidare till ett fik inne stan, där Carl och jag mötte upp Sophie & Erik. Morgon fika och ett tappert försök (ifrån min sida) att lösa melodikrysset. 

Sedan bar det iväg för att möta upp Oskar. Då jag hade som dagens stora uppdrag att få fotografera omslagsbilder till hans 2 nykommande singlar, samt porträtt. Bilderna kommer tyvärr behöva läggas på hyllan tills jag kommer tillbaka ifrån England, men är riktigt taggad på att få sätta mig med retuschen och få fram ett slutresultat. 


 

Kommentarer
Postat av: Missy

Låter som en rolig dag! :) Och tur med vädret också. Här har det stormat och regnat till och från hela dagen, så tillät mig en vilodag med vovven ^^

2014-04-12 @ 19:24:07
URL: http://www.happypaws.blogg.se
Postat av: Klara

Alltså, frans-lampskärmar är ju helt omöjliga att låta bli.

Svar: Sv: det är så galet charmigt. Haha lite små fult men samtidigt så fint! :) Barn nostalgi lixom!
Maja

Postat av: sophie

myyyyyyyysdagen! <3

2014-04-13 @ 21:24:43
URL: http://hejbruno.blogg.se

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback