Hi guys!

 
 
Instagram: majyaa

Hoppas ni haft en helt fantastiskt påsk, själv har jag haft det alla tiders. Jag och mina två vänner har hängt i parken, ökat alla måltider till dubbelt, druckit öl, tjuvlyssnat på intressanta britter, test käkat nytt godis. Jag  har dessutom plåtat 1 av mina första fotograferingar i ett regningt London och nu tagit mig ner till Brighton, där jag och Karin gick loss på Beyond retro för min 2:a plåtning. Om det inte hade varit för att jag vill hem och redigera alla bilder så hade jag nog stannat här för resten av sommaren. 
           Nej nu ska jag gosa med Karin för imorgon lämnar hon mig för Sverige och jag ska spendera min sista 8 dagar i Guidlford och London med effektig shopping med jobb. Hej hå! 

Kommentarer

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback