Måndag.

 Idag är det måndag, och vi har efter allt slit äntligen fått klart våra egna portfolios. Så idag precenterade vi våra svarta pärmar för varandra i klassen och imorgon kommer diverse människor i branchen hit och ger oss respons. Läskigt och fruktansvärt kul!
 
Nu när ytterligare ett stort projekt är över tänkte jag fira med att få åka hem ifrån skolan i en liten normalare tidpunkt på dygnet. 


Sedan måste jag självklart bjuda på 2 av mina senaste illustrationer jag har hunnit med.
 
Den första teckningen var en liten extra precent till min coola vän Sophie som fyllde år för några veckor sedan. 
Den andra blev en liten teckning till mitt mysiga Kusinbarn Svea, som jag var och hälsade på för några helger sedan. 
 
 

Kommentarer
Postat av: maja

så fint! och ah då förstår jag! hon är duktig! c:

2014-04-08 @ 12:29:20
URL: http://bjorsne.blogg.se

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback