London, vi ses snart igen.

Mitt reseprojekt har börjat närma sig i stormsteg, jag hinner knappt med. Mina steg styrs emot England, det känns så himla underbart. För er som inte vet det var jag au pair i Guildford under 2011-12, men tiden har aldrig räckt till för mig att göra ett återbesök försen nu. 

Den här gången ska jag få fara tillbaka och syssla med det jag tycker är roligast i hela världen, nämligen fotografera mode. Så om det finns någon där ute eller känner någon som är intresserad av att göra ett slags sammarbete med mig i form av modella eller som är duktiga på att styla eller make-up så får ni mer än gärna kontakta mig på: [email protected] för mer information. 

Kommentarer
Postat av: Klara

Häftigt! Jag är bara ganska avundsjuk...

Postat av: Anna

kul!! :D

Svar: Ja det ska bli så kul att få möjligheten att få åka tillbaka! :)
Maja

2014-02-18 @ 23:24:54
URL: http://annamarialouiseholm.blogg.se/
Postat av: Matilda

Blir lite avis, favoritlandet!

2014-02-25 @ 15:23:20
URL: http://www.matildigt.se

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback