Händelserika livet.

Mitt verkliga liv innehåller mycket mer händelser än vad min lilla bloggvärld verkar göra. Men här kommer iallafall en veckas gammalt inlägg om vad jag gjorde lite spontant en lördag-kväll. 
Lördagar. Jag jobbar nästintill alla lördagar, som vilken annan jobbdag som helst så ser utsikten ut såhär. I väntan på en buss eller något annat färdmedel, med områden omkring som mer ser ut som en krigszoon än en hållplats.
Jag som skulle på roligheter hade på mig mina vita sandaler. 
När jag rullade in till centralen träffade jag upp Sara. Vi handlade mat och rörde oss emot Vitabergsparken (som jag förövrigt är väldigt stolt över ha lärt mig namnet på, haha) 
Vi slog oss ner i gröngräset, tog av oss barfota och packade upp kvällens middag som bestod av grillade hamburgare. 
Det hela gick finemang tills min burgare bestämde sig ramla upp och ner på grillen och osten hamnade under gallret.. & att burgaren sedan gjorde ett ytterliggare varv och ner i sanden, gjorde ju inte saken bättre. Jaja ett skratt och panerad sandburgare blev slutreslutatet. 
Kvällen förde oss vidare genom söder.
Där slutdestenationen blev fjällstugans kaffestuga. Där vi hittade Sofie som stod och rullade glasskulor för fulla strutar. 
Jag fick mig en varm kram och en kall glass. Kvällen var så fin på så många sätt. 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Vilka otroligt fina bilder du tar!

2014-07-28 @ 00:22:33
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Postat av: Celine

Älskar bilderna! Så galet snygga!

2014-07-28 @ 06:19:59
URL: http://celinelf.se
Postat av: Nastasja

Underbara underbara underbara bilder!

2014-07-30 @ 22:12:29
URL: http://nastasja.blogg.se

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback