Galleri Kontrast.

För er som missade det så hade vi faktiskt examens utställning på Galleri Kontrast i Onsdags. 
Utställningsgruppen hade jobbat och slitit i 3 hela dagar för att få utställningen klar till vernissagen. Sophie var en av dom som hade jobbat och blivit sjuk stackarn, så hon fick ladda upp med kaffe och mängder av panodil innan folket började trilla in.
Göran Segeholm som höll ett fint ingångs tal till våran vernissage.
Idas "röv-utställning" Som blev den mest omtalade utställningen av dom alla. 
Dom här söta nötarna kom förbi, jag blev så glad så glad. Även en fin Jonna, en grymt trevlig människa som jag inte träffat sedan jag bodde i England (2 år!!!!). Men det kommer de bli ändring på så fort jag flyttar upp till Stockholm i sommar. 
Sedan frammåt åtta och folk hade börjat dra sig hem. Plockades våran gemensamma fotobok fram och meddelandes och framtida lycko-önskningar börjades skrivas. 
Vernissagen gick emot sitt slut, folk droppade av allt efter tiden gick. Vi som inte behövde ta nästa tåg hem till våra olika delar av Sverige den kvällen, gick ut och åt.
Dagen efter var det ett plannerat studiebesök på Expressen och TT. Alltid lika intressant att se den verkliga världen. 
Till eftermiddagen tog vi sikt mot lite fika. 
 
Låter denna bild sätta punkt för den sista dagen med klassen för den hör tiden. Men jag vet att vi ses snart igen. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Carl Bredberg

Asfina bilder ju! Så bra att du sammanfattade de här sista speciella dagarna med klassen.

2014-06-15 @ 22:51:49
URL: http://calleboll.tumblr.com

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback