Symbios.

Jag vet att jag nämde det för er i något av dem tidigare inläggen om att jag uppnått alla mål som jag hade det här året. Målen som innefattade att jag skulle kommma in på Fotoskolan STHLM & Gamlebys fotoskola.

Först och främst gick första ansökan bra, jag gick vidare till intervjuer till både STHLM och Gamleby, med nya uppgifter att lösa till intervjudagarna. Det var några riktigt hektiska veckor/dagar då allt skulle bli klart i tid man skulle prestera till max. Men jag klarade mig igenom både uppgifter, intervjuer för skolororna (samt en arbetsintervju) & ja mina naglar har kanske inte riktigt återhämtat sig ännu men hjärtat börjar få tillbaka en normal rytm.

Så till resultatet som var över förväntan då jag både kom in Fotoskolan STHLM - kommersiell fotograf och på Gamleby - Reklam och Magasin. Vilket var en otroligt glädje men också ett otroligt svårt val. Efter många funderingar så gick jag efter magkänslan som sa Gamleby. Så till hösten fortsätter jag studera magin inom fotografi, den här gången på Gamlebys fotoskola - Reklam och magasin. Ett mål sedan länge som känns helt rätt!

Så nu tänkte jag visa er en av bilduppgifterna jag fick när jag gått vidare till intervju till Fotoskolan STHLM. 

 
Temat: Symbios
Modell: Maja Lundgren 
Foto/illustration: Maja Johansson 
MUAH: Karin Fröderberg
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis! Fy vad roligt!! :D Lycka till!

2014-06-24 @ 14:53:20
URL: http://annamarialouiseholm.blogg.se/
Postat av: Jimmy Tang

Grymt jobbat!
Grattis ;) Bara att fråga om det är något du undrar över gällande Gamleby, praktik med mera. =)

2014-06-27 @ 19:21:59
URL: http://www.jimmytang.se/
Postat av: Louise

Så himla duktig du är! Har bläddrat lite i din blogg och gillar skarpt ditt bildsinne. Och tufft att ha kommit in på båda skolorna!

2014-08-28 @ 22:32:15
URL: http://andvari.blogg.se

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback