Heja livet, det är ju trots allt underbart!

Jag måste bara få berätta lite i livet som händer just nu. Då det enda i mitt huvud surrar om just nu är tankar om livet och så himla mycket lyckorus jag har inom mig, är som en tickande bomb som snart kan explodera i kännslo överflöd, haha skratta eller gråta. 

I helgen som var hade jag mina fina föräldrar på besök. Jag hade dock en plåtning som upptog större delar av helgen men som inte hade varit möjligt utan snälla föräldrar och vänner till familjen som ställde upp på mig och alla mina krav. (Miljoners tack till dom ♥).
Plåtningen gick även förträffligt bra och jag ser verkligen fram emot att få visa bilderna för er. 

Lite andra saker som har hänt är att jag och Karin bokade biljetter till England. Nu fick jag glädjebesked om att Linnéa kommer göra oss sällskap också, bäst i alla kategorier. 
 
Mitt imellan detta ska jag plannera fotograferingar, göra tusen arbetsprover, krama och gosa med människor jag tycker om, skratta tills man ligger som en liten hög på golvet och bita på naglarna av stress.
Men jag mår så himla bra. Jag är så himla lycklig och tacksam. Heja livet, det är ju trots allt underbart! 


 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

åh, vad kul att du ska till England! Jag var faktiskt tillbaka en snabbis i helgen ^^ Hoppas det blir en trip tillbaka snart igen! :)

2014-03-05 @ 15:45:40
URL: http://annamarialouiseholm.blogg.se/
Postat av: Emma Broberg

åh så härligt inlägg, fullt med pepp!! kram<3

2014-03-06 @ 19:26:34
URL: http://emmaex.blogg.se/

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback