Krigare i stormen.

Idag hade jag en fotografering med Linn. Karin kom förbi på morgonen och fixade hår och make. Sedan kom Sophie och hjälpte oss att kriga i stormen, tur var väl det, för hur hade det annars gått?
Linn var jätte duktig och jag har ytterliggare fått ihop 1 veckas retuschering på schemat, kommer bli så roligt! 
Sophie och jag som tyckte att vi inte fått nog med luft för dagen tog en promenad, för att se mitt lag spela helgens träningsmatch. Min fot verkar vilja vara urfunktion ett tag till så jag förblir publik. (suck) 
Vi tvingade juddith att titta förbi för att det rycktades om att hon varit igång och bakat igen. 
Självklart hade hon med sig dessa 2 super rosa cupcakerna åt oss. ♥
Kändes lite skumt att sitta bredvid planen och äta sötsaker (är det då det kallas att "tröstäta"?) men gott var det.
In i 2:a halvlek frös vi om både tår och näsa, så vi gav upp och gick hem. 

Kommentarer

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback