Sammanfattning av de senaste veckorna.

Måste göra en sammanfattning om de senaste sommar veckorna, då dagarna har varit så bra att de inte får glömmas bort. Efter examen har livet efter examen bara rullat in med roliga grejer.
Jag har varit  på fotoutställningar och druckit öl. 
Där efter hamnat på spontangrill. 
Under dom varma sommar dagarna som kom tidigt passade jag på att ha klipp-häng vid långholmen. 
Därefter hade jag realese fest för mitt magasin. 
Det kom ett gäng härliga människor. 
Så jag var glad - gladare - gladast. 
Emelie var där. Gjorde kvällens insats med att rädda en igelkott (som dock var helt utan fara egentligen). 
Vi gick hem och tryckte in hela 10 människor i min otroligt lilla "lägenhet". 
Jag hängde med Sophie i min nya kjol och vita sneakers (som inte är så vita längre). 
Emelie & jag hade lyx dag. Som gick ut på att bara göra sånt som är trevligt. Till exempel att äta pannkakor till frukost på hotell. Gå på Fotografiska & Forsbergs examens utställning. Titta på fina hus med bra utsickt. Samt besök på Papercut. 
Jag har även fått chansen att åka till London på jobb. 
Åkt bil genom stor staden tills allt utanför mitt fönster endast bestod av gröna kullar. 
Slutdestinationen var denna magiska idyll. 
Bossen själv. 

Så var det med det. 
 

Kommentarer

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback