Bra häng.

I fredags när jag slutat praktiken, så tog jag cykeln och rullade till Rållis (bokstavligt rullade, då allt ifrån min höjd av stan är nedför). Det var min typ allra första cykeltur och som nyinflyttad *Stockholmare* blev jag förvånad över att det bara tog mig ynka 23 minuter över fina utsickter till kvällens utomhusbio. Ännu ett plus är att jag rullade snabbare än tunnelbanan, hur jäkla bra är inte det! 
Mötte upp Karin, picknickade, drack öl och kollade på 'femte elementet'.
Lördagen hamnade jag hemma hos Magnus. 
Kollade in alla hans analoga kameror. Tog en bild..
.. på mig.
som blev såhär. 
Kollade in hans enorma polaried föråd. Som skulle kunna vara en bra början till att börja tapetsera väggarna med. 
Lärde mig ett och annat om negativ. 
Kvällen blev till natt och jag cyklade hem. Bra häng. 

Kommentarer

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback