en ny början med en lista.

hej var länge sedan sist. Har glömt bort hur det är att vara här inne. Tänkte att jag möjligen kanske skulle bli bättre på det, så en lista blir väl någon sorts början.. 
 

Nämn något som gjorde dig glad igår: Ny start på veckan. 

 

Vad gjorde du kl 08 i morse? Borstar tänder samtidigt som jag packar träningskläder och tar på mig skorna..*väldigt effektivt* 

 

Vad gjorde du för 15 min sedan? Duschade.

 

Det sista du sa högt? "hallå? Är du kvar..?" 

 

Det senaste någon sa till dig: Tror min mamma skrattade åt mig innan batterierna tog slut i telefonen.

 

Vad var det senaste du åt? Indisk lins gryta. *Saknade bara lite lime annars var den topp* 

 

Vad var det senaste du köpte? En julklapp till min kära mor. 

 

Vad är det för färg på din ytterdörr? Såndär trä-brun som är ganska ful. 

 

Vad är det för väder hos dig nu? kallt och fuktigt så gatorna är alldeles blöta. 

 

 
Godaste glassmaken? Beror på.. men en kosntig favorit är Polkagrisglass med ostbågar om det nu räknas som en smak? *bör kanske tilläggas att jag sällan äter det* 

 

Sover du tungt? japp! 

 

Drömmer du mardrömmar? Sällan mardrömmar. Men tycker det är ganska underhållande att drömma. 

 

Vad ser du om du tittar till höger? Ritplatta, anteckningsbok, dörr & en gitarr. 

 

Höger el vänsterhänt? Höger

 

Favoritgodis? Turkispeppar-fudge. *kan äta hur många som helst*  OCH marknadsgodis *mariannelunds ska det vara* 

 

Hur många kuddar sover du med?  två 

 

Morgon eller nattmänniska? Önskar så att jag var morgonpigg, men ikke. Så nattmänniska.

 

Vad är viktigt för dig? Människor, skratta och få uppleva livet. 

Är du kittlig? Under fötterna möjligen. 

 

Snarkar du? Nope. 

 

Stökigt el välstädat? välstädat, helt klart. *min bästa terapi i livet är att städa* 

 

Vad gör dig glad? Slutföra ett projekt och få ett resultat.  

 

 

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Idrott, matte och trä-slöjd. 

 

Bästa grönsak? Avocado *måste endå räknas som en grönsak?* 

 

Vad är det bästa med söndagar? Att man får göra precis vad man vill. 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag räknar också avokado som grönsak :)

2015-11-25 @ 15:00:56
URL: http://momentswithme.blogg.se

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback