2015 vs 2016

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut? 
Startade eget företag. Spenderade sommaren på resande fot. Bröt mig in på övergvivna områden. Flyttade ifrån lilla Gamleby till Stockholm. Fotograferade mycket skräp och mycket fint. Klippte av mig håret. 

Genomdrev du någon stor förändring?

Tackade ja till ett assistent jobb och avslutade ett förhållande. 

Vilka länder besökte du?

Jag fick möjligheten att resa mängder i år. Måste nog vara ett personligt rekord.  

Fick resa med till Italien med Carl fina familj. 
Spenderade sommaren genom: Polen, Ungern, Slovakien, Österike, Tjeckien, Tyskland och Danmark tillsammans med Emelie. 
Till hösten fick jag även åka på jobb till Venedig. 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?  
När jag flyttade till min lilla lya i Hägersten, kände att det här är mitt hem!   

Vad önskar du att du gjort mer? 

Fått spela mer vollyboll och besökt fler event, museum och konserter. 

Vad önskar du att du gjort mindre?

Bekymrat mig om vad andra tycker och tänker. 

Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?  

 1: Augusti då jag tog mitt pick o pack flyttade till Stockholm. 

Vad var din största framgång på jobbet 2015? 

Att jag fick en fast assistent tjänst och klarade min budget över förväntan till mitt företag.  

Största framgång på det privata planet? 

När jag bestämde mig för att bara göra det som känns bra för just mig. 

Favoritprogram på TV? 

Bron och The killing. 

Bästa köpet?  

Mina vita Birken tofflor.

 
Största misstaget? 

Att stanna kvar i negativa kännslor istället för att försöka njuta av min egentliga lycka. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 

Gladare över att bo på en och samma plats. 

Saknar du något under år 2015 som du vill ha år 2016?  

Mera äventyr och umgås mer flera intressanta männsikor.

Något du önskade dig och fick? 

Resor, jobb, boende & att få må bra. 

Något du önskade dig och inte fick? 
En inflyttningsfest med lemoncello, haha.
Vem saknade du? 

Fredagsmaten tillsammns med min familj. 

Vad spenderade du mest pengar på?

Mitt nya blixt-sett. 

Vad fick dig att må bra? 

Gå på fest. Cykla på natten. Springa. Att få jobba med fotografi. 

 
 Högsta önskan just nu?

Att slutföra min examen med ett fett snyggt examensarbete som jag kan vara nöjd över.  

Vad gjorde du på din födelsedag 2015?  

Blev uppvaktad med frukost på sängen av mina kära föräldrar. Avslutades med kalas, tårta och 5-kamp med familj & vänner. 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?  

Att jag hade varit snällare emot mig själv & skaffat en bättre självkänsla.  

Mest stolt över? 

Att jag avslutade dåliga förhållande till människor och hitta tillbaka till mig själv. 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Att uppleva så mycket som möjligt. Blir en "ja-sägare" och fokusera på det possitiva. 

 
 
Eftersom jag blev magsjuk över nyår förra veckan så passar det väl alldeles ypperligt att jag åker på nyårsfest ikväll också. Hej 2016! 

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vilka fantastiska fantastiska bilder! Att säga ja till mer låter som ett bra nyårsmål, ska nog ta och sätta upp det för mig med. Det låter ju så fint, att bara vara redo att göra mer saker. Att vara en sån som är på. Det låter som en fin person att vara.

2016-01-10 @ 15:48:13
URL: http://weareallstoriesintheend.blogg.se
Postat av: sophie

<3 <3 <3 <3 <3

2016-01-15 @ 12:53:06
URL: http://hejbruno.blogg.se

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback