Breathe for something new.


Det har hänt en hel del, och uppdateringarna blir allt sämre, men ändring på de, livet ser ut att gå emot ljusare tider, och jag andas allt lättare för var dag som går.

Lovet har varit precis som det ska vara, allt och inget, ifrån att ha myslånga stunder i en säng, till att åka på fika, och handlat upp en hel ny vår garderob med blommiga kjolar och alltför mycket kläder. Så trivs jag väldigt bra med livet, i Fredags tog vi oss en sväng igenom krockiga vägar emot lilla Mönsterås för en fin fika, med converse och vårjacka på, dock var inte det den smartaste idén jag fått för mig, då jag nästan förfrös mina tår.

I Lördags tillbringade jag 5 fina timmar på jobbet med att inte göra någonting, helt otroligt, ska aldrig mera sätta min fot på det jobbet igen, skönt eller?!
Men min kära kollega Gudrun, tog en fin redogörelse hur livet fungerade (hon vet tydligen allt, enligt henne själv, haha) och slutpoängen hamnade att det man lämnar bakom sig är bara stunder av erfarenheter och livet, man ska aldrig sakna det man inte längre kan äga, för det kommer alltid något nytt med det gamla. Ja livet är fullt, med äventyr och kan ju säga så mycket att jag är snart redo att leta efter dom, ska bara avsluta min skolgång, och hm.. okej ett antal mera saker, men jag kommer vara redo.

En sak till, ny bloggdesign och nya drömmar om en ny kamera sätter spår i min hjärna.. kanske är dags med lite nytt, när man endå är redo för att förändra hela världen!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gulliga bilder! :D

2011-03-01 @ 19:06:01
Postat av: Hanna

din kreativitet är nog värd att dö för och detta typsnittet var typ skitfint

2011-03-11 @ 13:59:55
URL: http://explodera.devote.se

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback