speglar, snöflingor och fix.

Jag har fin krage under min dunder varma tröja och känner mig lite lättare till mods idag. Mor och far kom hit och hängde upp en spegel {jag målat på i evigheter} samt en lampa {tack till de bästa föräldrarna i världen ♥}. Lite mer trix och fix väntar när tiden innfinner sig, ska bli spännande att visa er mitt lite mera "färdiga"rum när de små detaljerna kommer på plats.
Dessutom imon är det kort dag i skolan och jag med mina vänner ska gå på julmarknad på slottet samt baka lussekatter och dricka glögg på kvällen {super-jul-mys-känsla}.Men nu tickar klockan sent och snö flingor ramlar ner utanför mitt fönster. Tänka sig att dagar verkligen kan vara som natt och dag. 
 
sn

Kommentarer
Postat av: CJ

Ja kanske det? Det äralltid lika kul att gå loss med photoshoppenseln och låta kreativiteten flöda. :) Trevlig kväll!

2012-12-04 @ 21:14:58
URL: http://cjs.blogg.se

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback