Hemligheter bakom stängda dörrar.

Hej hallå. Idag är det Lördag och jag har äntligen lite tid över till att presentera mitt nya liv. Så här börjar vi. 
Detta är alltså den fantastiska utsikten ifrån vårat vardagsrumsfönster. Vi bor i ett hus i en backe {som överallt annat i Jönköping} jag och mina 6 klasskamrater. 
Vi gör nästan allt tillsammans. Idag gick vi t.ex på en liten loppis runda, jag införskaffade mig en skjorta för 10 riksdaler medans Olivia och Carl köpte världens kanske pussigaste spel. 
Det bästa med att bo med dessa människor är att alla älskar kameror och fotografi i alla dess former. Så rätt som det är kan det komma en lins under näsan på en utan en enda förvarning.
{Det mest dokumenterade året har precis påbörjat..haha}
En trappa ner finns dörren till mitt rum, som är fyllt med magi och hemligheter... okej kanske inte så spännande, men jag gillar de endå. 
För att utanför fönstret är det grönt av träd och grenar och man kan nästan fantisera om en djungel. 
För att mina prickiga svalor svävar så bra i det nya fönstet.  
Men kanske mest pga den här platsen i mitt rum. Där jag kan sitta och illustrera, med mängder av förvaring i hyllorna ovanför, som gör sig speciellt bra för alla mina prylar och pinaler.
 
Där tog det väl slut. Hejdå. 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Så fina bilder & vad mysigt det låter & ett härligt gäng du hamnat i :)

Har en fråga om du gör designer till blogg.se?

2013-08-31 @ 18:59:30
URL: http://impalaa.blogg.se
Postat av: Sop

Men hallåååå, hur mysigt lät inte det där?!
Jag är så glad för din skull, fina Majsi!

Svar: hallåååå jag vet det är kalas. :)
Maja

2013-08-31 @ 19:13:40
Postat av: Evelina

Super fint rum som vanligt! Kul att du hamnat så rätt :-)

Svar: Oh tack Evie! Ja det känns verkligen bäst!
Maja

2013-08-31 @ 21:10:11
Postat av: Johanna

Hur fint som helst.

2013-09-01 @ 12:41:34
URL: http://puttetjej.blogg.se
Postat av: Victoria

Attans också, men det var värt att fråga :)
Vet du någon som tar sig an en beställning? Givetvis mot betalning.

Svar: Nja ingen aning, men de måste ju finnas ganska många skulle jag tro :)
Maja

2013-09-01 @ 14:56:05
URL: http://impalaa.blogg.se
Postat av: Linnéa

Va fint å mysigt du har det!! Hoppas på att jag kan komma ner å hälsa på någon gång!
PUSS

Svar: Ja bara att ropa till när du har en helg över så är du välkommen.
Maja

2013-09-02 @ 10:53:41
Postat av: Tove

Som andra sagt; så himla mysigt det låter. Åhw :)

Svar: ohja de är bäst.
Maja

2013-09-11 @ 13:26:08
Postat av: matilda

men åh bästa skrivbordet!! vill bara pyssla och illustrera och skriva brev direkt

2013-09-17 @ 11:14:20
URL: http://somsnus.blogg.se

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback