Att ha en kompis på fest.

 
 
För två (?) helger sedan hade vi en stor dag i kollektivet. Vi hade en inplannerad kompiskompis fest. Som gick ut på att alla i klassen fick bjuda in 3-5 vänner ifrån sina gamla tider och eftersom vi är ifrån så många olika hörn i Sverige. Som tur var dök inte alla människor upp, då vi hade blivit runt 70-90 stjälar på en och samma plats. Men vi hade nog runt 30 männsikor som deltog i firandet. Ifrån min sida mina två party glada tjejer Pauline och Sanna. Kvällen blev en succé med grill, dans under bar himmel, en sväng om på bongo samt ett natt bad i vättern.
Jag och Sanna hade dekorerat trädgården med vimplar. 
Juddan var där och glad med sin tradditionella ginger beer. Tabita var med på ett hörn, med eller utan öl är den stora frågan..? 
Sophie med sina kapanjoner som jag hoppas kunna få spendera mer tid med i sommar. 
Grillen såklart. Det verkar som folk har fått igång smaklökarna för hamburgare. 
Såklart var jag där i min nya jumpsuiet och var hoppande glad. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olle

En av våra bästa kvällar <3

2014-05-30 @ 15:29:24
URL: http://lucesolare.blogg.se

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback