Tänk de du!

Häromdagen såg jag snön falla för första gången iår. Det såg så juligt ut bland de engelska husen. Dock kunde jag inte gå ut och ta ett enda kort för min kropp var som en hö-säck och har varit det tills idag. Jag har med andra ord varit magsjuk de senaste dagarna. Så mitt liv har mest spenderats under täcket och på toa. Nu verkar kroppen har återrepat sig och jag har både klarat av att tvättat och börjat packa ner alla julklappar i resväskan. Samtidigt som jag slängt ett öga på "Alla vi barn i bullerbyn", "Lotta på bråkmakargatan", och allt av Astrid Lindgrens olika berättelser om jul, PERFEKT när man är sjuk så här i julitider :)

Kommentarer
Postat av: Lina - fotoblogg

Snö är ju aldrig fel (;

2011-12-18 @ 17:27:23
URL: http://liiinasfoton.blogg.se/

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback