Tyck synd om mig nu.

Hallå där på er snälla människor, som orkar titta in här och ge snälla kommentarer om mina bilder osv, det uppskattas även om jag känner mig lite känslo-kall på den fronten.
Men det blir bättre, har massa fina bilder som ni någon dag kommer att få se, jag vet bara inte när den dagen kommer riktigt, kanske imorgon kanske om en månad.

Tills dess envisas jag med att bete mig som 4-åring som ligger på marken och skriker. Tycka synd om mig själv, ja! det skulle man kanske kunna kalla det, men jag väljer det själv! Jag vill inte en enda själ i hela världen ska tycka synd om mig för de, för det gör jag så bra endå. Så djup man kan bli, {haha} en torsdagsnatt som denna.

En annan sak, min vän lämnade oss i Guildford idag. Vi kommer aldrig bli detsamma som vi var här, jag saknar henne redan trots att jag suttit och snorrat ner hennes tröja {förlåt, för de Linnéa}. Så en del av detta liv har redan försvunnit trots att jag har mina 22 dagar kvar. Jag är inte färdig med det här nu, men om 22 dagar är jag redo för en hemfärd, {fler tårar kommer rinna} men jag kommer må bra, sova i min ikke så knarriga säng. vakna till ljusa mornar. Slå ngr ord på min skrivmarskin. Äta mat som innehåller lite salt och peppar. Krama mina vänner och min familj. När jag har gjort det tillräckligt, mycket kommer jag vara redo för mitt nästa utmaning, utmaningen jag inte enns vet själv vad det blir. Spännand va? Blir nästan lite nyfiken själv, hehe.
 
 
 
choklad tycker vi om, men äta med hela ansiktet.. hmm...?!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Så fina ni är. ;)

2012-06-29 @ 10:14:39
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: ANGELICA [foto&personligt]

Du har en jättefin header!

Svar: Tack så väldigt mycket, tacktack, den är inte riktigt klar ännu, men det kommer!
Maja

2012-06-29 @ 11:01:21
URL: http://stahlbrost.blogg.se
Postat av: Ellen (alatariel)

Sv: Tack så mycket. :)

2012-06-29 @ 11:42:09
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

snygg bild;) allt bra med dig idag?? kramar

Svar: tack,, hehe.. ja precis skrivit ett väldigt långt inlägg på hur jag mår, ta dig en titt på den vetja, om du bryr dej. :)
Maja

2012-06-29 @ 13:56:00
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: rebecka

många andra har sagt det men din header är verkligen himla fin! :D

btw, ett par frågor! kommer du åka tillbaka till england någon gång? är det ett bra land att bo i liksom, trivdes du med människorna och kulturen osv? och när vänjer man sig vid att prata ett annat språk hela tiden haha? ;)

2012-07-01 @ 01:30:05
URL: http://whitewhales.blogg.se

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback