Lite som händer just nu:

Känns som jag haft det lite dåligt med uppdateringarna och har en del saker som jag missat att berätta för er mina vänner,
1. Min hostfamily ska ha ytterligare en bebis, så jag jobbar mera effektivt än vanligt, vilket har ledt till att jag fått lite mera lediga dagar i veckorna { klagar inte emot de}
2. Har varit väldigt stressad över intagningsprov och fotografier som måste bli färdigt till de olika skolorna jag vill testa och söka.
3. En del andra förvirrande tankar om utbildningar och framtidsplanner har också slagit rot.
4. Jag äntligen tagit tag i min träning, försöker spendera så mycket tid jag kan på gymmet, {dom som känner mig, vet att jag så mycket hellre skulle springa efter en boll flera timmar om dagen}
4. Om 9 dagar far jag hem till Sverige, för att äta påskägg, och ta en tripp förbi Trysil för lite snowboarding! {äntligen riktig snöööö}

Mitt bland allt detta så har jag haft besök av Nathalie, ätit svenskt godis, solat fram både fräknar och soleksem. Gått i blommig klänning, haft x antal picknickar och sjungit under stjärnorna. Och även lagt ett öga på OneTreeHill. Med det hoppas jag på att ni får en trevlig helg mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu är det inte många avsnitt kvar av One Tree Hill, lite tråkigt ändå..

2012-03-23 @ 20:59:43
URL: http://hannaedman.blogg.se/
Postat av: Philip

Härligt! Bara 3 avsnitt kvar av One Tree Hill innan serien är färdig för gott :)

2012-03-23 @ 21:58:44
Postat av: Anna

Vi verkar ha en del gemensamt ^^ Au-pair i England med en passion för fotografi. Och jag har börjat tränat mer intesivt den sista tiden, speciellt nu när fotbollssäsongen i England har tagit slut och mitt lag tar en paus ^^

2012-04-26 @ 20:23:03
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback