Biskops Arnö.

Idag jobbar vi med bildkommunikation i skolan. Vi har fått i uppgift med att jobba fram 2 reklam bilder. Min hjärna går på högvarv om vad det för produkt jag vill göra reklam av.

Så för att försöka komma vidare i processen har jag har låst in mig på mitt rum och beslutat att jag inte får komma ut försen jag har kommit på vad jag ska göra.. Kändes som en väldigt bra idé. Fast i själva verket sitter jag mest och pillar med allt annat som tex. fixa med bilderna som jag tog i helgen.

Såhär såg det ut: 
 
Torsdagskväll kom Emma och jag till Stockholm. Eftersom det blev så sent så fick jag övernatta hos henne. Vi drack te och åt knäckebröd, skrattade oss till magkramp för diverse fåniga saker som bara kan hända på natten. 
Fredagkvällen mötte jag upp Carl för att gemensamt ta oss till Biskops Arnö där han numera bor.  Här är han och hans 3 roommates gemensamma pentry. Julia hade piffat upp stället med vimplar och fina bilder, sånt gillar ju jag.
Vi kikade runt bland de olika husen och man blir lite avis när både naturen och lokalerna är så himla charmiga.
På ön har de även världens största pingishall typ. Så blev en del matcher. 
Självklart blev det en promenad när solen tittade fram några minuter på dagen. 

Nu får jag nog ta mig i kragen och fortsätta med min lilla process. Hejdå. 
 

Kommentarer
Postat av: sophie

Ni e så JÄÄÄÄVLA GOSIGA!!!! Saknar er!!!! Kan inte jag få följa med till biskop nångång o så kan jag mörda alla i pingis!

2014-11-13 @ 10:58:06
URL: http://hejbruno.blogg.se

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback