Hej.. igen.

Hej. Varit lite tomt här den senaste veckorna. Men jag har hållt mig sysselsatt med att jobba en del i studion,  pillat med diverse flummiga projekt och haft gästande besök i byn.
 
För två helger sen var Sophie här och blev plåtad för ett av alla mina projekt. Förra helgen kom min Carl på besök. Jag var så snäll att låna ut honom till min klasskompis Nils för en liten modeplåtning i en kontainer, såhär såg det ut. 
 
Jag fick vara en hjälpande hand med stylingen, med denna tjusiga hatt på huvudet. 
När vi blivit blöta om tårna och kalla i detta typiska gråa novemberväder, gick vi sedan in till mig...
...då jag dukade bord för två och serverade min allra första egna suschi. 
 
Just nu är jag på resande fot igen och befinner mig Biskops Arnö men mer om det i nästa inlägg. Hejdå. 
 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

coolt

2014-11-09 @ 01:00:05
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: sophie

goos! och gud va gott!!

2014-11-09 @ 22:03:29
Postat av: Nastasja

Gotta say - din kille passar verkligen som modell för i den miljön!

2014-11-10 @ 09:54:00
URL: http://nastasja.blogg.se
Postat av: Linnéa Kastemyr

Hej Igen MAJA!! Äntligen får jag se vad du gjort i ditt liv senaste veckorna, saknat dina uppdateringar ♥

Svar: haha hej gos! :) hoppas allt är bra med dig!!!!! ja det blir lite svårt hinna med ibland, men ska försöka bättra mig.
MEGA KRAMAR! ♥♥♥
Maja

2014-11-11 @ 10:22:09

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback