Första oktober.

En onsdag. Emelie tvingade med mig på ett nytt försök till en cykel-tur igenom byn. (sist kom vi bara till fyrklöver-havet..hehe) Den här gången kom vi hela vägen runt vilket var en bit.  
 Idag insåg jag att jag var galet glad över att just befinna mig just här i Gamleby. Det känns fint riktigt fint. 
Vi hittade gåsar på åkern. Emelie hoppade av cykeln och tog ett språng. Någon slags frihetskänsla om vi ska vara klychiga. 
Garpeberget som alltid dyker upp lite var stans här i byn. 
En Emelie som också dyker upp när man minst anar det. Men jag gillar henne. 
Sedan hittade vi en övergivet hus.
Det övergivna huset som sedan inte var övergivet. 
Men det var väldigt tomt och lite läskigt. Vi blev nog lite smått skrajja om vi ska vara ärliga (men det är vi sällan). 
Efter vårat lilla onsdags äventyr rullade vi hem och gjorde lite nytta studion. 
 
Ett bra sätt att börja Oktober på. 

Kommentarer
Postat av: Tone

Vilka fantastiskt vackra bilder!! :)

2014-10-03 @ 13:41:09
URL: http://colourtones.blogg.se
Postat av: Nastasja

Helt ljuvliga bilder!!!

2014-10-05 @ 18:15:27
URL: http://nastasja.blogg.se

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback