Några dagar i augusti.

Nu är jag tillbaka igen. Varit en himla härjande de senaste veckorna, då allt har kretsat om att landa på svensk mark, flytt-packa, bygga ett mini-kök, flytta, praktik och leva.
 
Men nu är jag på plats och påbörjat min andra vecka som stockholms-bo. Här några få frekvenser ifrån mitt nya liv. 
Igår var det söndag. Sommar Sverige verkar äntligen vaknat till liv. Så jag tog min cykel och rullade ner till vattnet. 
Då jag blev possitivt överaskad att man kan ha sån lyx att bara bo 5 ynka minuter på cykeln till detta paradise. Ja jag tror att Stockholm och jag kommer att komma väldigt bra överenns. 
För till kvällen ta ett sent kvällsdopp. 
För att idag, måndag få fin besök av Sophie. Där det lagades vegetarisk lasagne. 
Beundrade mitt otroligt fina kvällsljus. 
... och utsikten såklart. 


Kommentarer
Postat av: Sophie

<3 äntligen bor du här!!!

2015-08-10 @ 23:04:33

Kommentera

Namn:
kom ihåg

Mail:

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback